Describing



Assalamualaikum! It's been awhile. I'm back with my new status... LEPASAN SPM! So I have plenty of time to be wasted. Part of me enjoy it. Ada yang tak. Maybe I will feel lifeless. Macam sekaranglah. Tetiba balik kepada blog. Walaupun tak ramai dah yang berblogging. Yang lagi aneh, followers berkurang hahahahaha. 
*       *       *
2015! Dah nak habis kau rupanya. December is my favourite month so hopefully it will be okay. Jadi sebab kau dah nak habis, aku nak simpulkan pasal tahun ni. Takdelah nak simpul sangat, ala ala simpul tali untuk helaian tambahan je! Heeehhh! Harap harap lactic acid tak accumulate sebab nak bebel panjang ni. 

So, firstly 2015. Tahun SPM. Of course banyak hadap buku je lah. Mostly I spent my time with books, homework, BKs (anak terengganu) dan semua adik beradik buku buku spm. Memanglah stress hidup spm ni kan? Tapi kalau nak capai target, usaha kena ada!~ But honestly aku bukannya selalu siapkan homework. Kerling kerling kawan punya tu benda wajib lah kalau tak buat homework time tu. Hehe ampunkan aku. Bila lagi aku nak buat camtu kalau tak tahu ni gais!
*       *       *
Tak dapat nak nafikan, tahun ni pun banyak konflik. Konflik spm satu, lepas tu konflik kawan (biasalah gais) and konflik dengan hati kecil aku sendiri. Talking about konflik kawan, even though ada konflik cemni, actually im glad and grateful to have this conflict. Sebab semua tu mematangkan aku and teach me to be braver in life. The positive impact about this conflict is..... alhamdulillah kami mampu hadapi sama-sama... masalah itu dan ini, dan juga masalah dengan encik SPM ni. I love you guys. (teary lah sangat kan!)

Konflik dengan hati kecil aku. Aku dah matang, dah besar, dah tinggi (eh). Semua tu berangan. In fact aku masih budak kecik yang kuat merajuk tak tentu hala. Aku tahu. Tapi cukup cukup bersabar orang di sekeliling aku. Aku bila nak berubah hah?!?!?! Konflik dengan hati kecil ni banyak bahagian. Malas nak bebel panjang. Konflik dengan kau lah! Blergh! Pergi jauh jauh shuuh (seraya dalam hati berkata, come baby baby come come baby baby)

Tak nampak macam simpulan bagi tahun 2015 pun kan? 

Life aku dalam zwinky cukup happy dengan adanya si joyah. Joyah or her real name Adriana Joelle. Maaflah tapi terpaksa menyumpah nyumpah zwinky sebab dah delete dia punya acc lama. Apapun aku tetap sayang kau bestie! Nanti, one fine day I nak meet kau in real. Boleh caya tak? Tunggu aku yeh! Btw dalam zwinky pun ada konflik. Haih menyampah betul konflik ni asyik asyik ikut aku. Memang konflik suka datang dekat orang comel macam ni ka?

Hmmm, ni jelah nak bebel. Hope you guys are doing well. Candy Jelly Love! Sayonara, <3


Thanks for reading! :D

No comments:

 
Copyright © 2016 NAZIRA HAZWANI - All Rights Reserved